Популярные сообщения из этого блога
მერვე დღის რეფლექსია
1) ისტ-ის სტანდარტი ესგ-დან. 2) რესურსები (ფასილიტაცია) ფასილიტაციის მასალები (ფასილიტაციის მასალების შექმნა) მასწავლებელი როგორც ფასილიტატორი 3) ფასილიტაციის რესურსის შექმნა 4) სასწავლო პროცედურების დასრულება 5) პროექტის დასაწყისისთვის google form-ებში გამოკითხვის ჩატარება 6) იდეების გენერირებისათვის padlet.com-ის გამოყენება 7) ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები მ ა დ ლ ო ბ ა ტ რ ე ნ ე რ ს !!!
ტრენინგის მესამე დღის რეფლექსია
ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე,მოვიძიეთ საგნის სტანდარტები და ინდიკატორები,რომელიც ჩავსვით საქაღალდეში (კურსის რესურსებში),შესაბამისი სტანდარტები და ინდიკატორები ჩავსვი ჩემს პროექტში.შევიმუშავეთ მიზნები სასწავლო პროექტისთვის. ასევე გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიას. ვისაუბრეთ ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე,განვიხილეთ მაგალითები,ტრენინგის ბოლოსკენ ჩაქრა დენი,ტრენერმა წარმოგვიდგინა ვიზუალური მასალა ბლუმის ტაქსონომიაზე, შევადგინე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. ზოგადი: რატომ ხდება ცვლილებები? თემატური: რა გავლენას ახდენს კლიმატის ცვლილებები ნიადაგზე? რომელ კლიმატურ სარტყლებს იცნობთ? შინაარსობრივი: რომელ კლიმატურ სარტყლებშია საქართველო? რა ტიპის ნიადაგებია საქართველოში გავრცელებული? რა ტიპის ნიადაგებია კახეთში?დღევანდელი დღე იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
Комментарии
Отправить комментарий