1) ისტ-ის სტანდარტი ესგ-დან. 2) რესურსები (ფასილიტაცია) ფასილიტაციის მასალები (ფასილიტაციის მასალების შექმნა) მასწავლებელი როგორც ფასილიტატორი 3) ფასილიტაციის რესურსის შექმნა 4) სასწავლო პროცედურების დასრულება 5) პროექტის დასაწყისისთვის google form-ებში გამოკითხვის ჩატარება 6) იდეების გენერირებისათვის padlet.com-ის გამოყენება 7) ვისაუბრეთ ფასილიტაციაზე და შევქმენით ფასილიტაციის რესურსები მ ა დ ლ ო ბ ა ტ რ ე ნ ე რ ს !!!
ვიმუშავეთ სასწავლო პროექტის გეგმაზე,მოვიძიეთ საგნის სტანდარტები და ინდიკატორები,რომელიც ჩავსვით საქაღალდეში (კურსის რესურსებში),შესაბამისი სტანდარტები და ინდიკატორები ჩავსვი ჩემს პროექტში.შევიმუშავეთ მიზნები სასწავლო პროექტისთვის. ასევე გავეცანით ბლუმის ტაქსონომიას. ვისაუბრეთ ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებზე,განვიხილეთ მაგალითები,ტრენინგის ბოლოსკენ ჩაქრა დენი,ტრენერმა წარმოგვიდგინა ვიზუალური მასალა ბლუმის ტაქსონომიაზე, შევადგინე მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები. ზოგადი: რატომ ხდება ცვლილებები? თემატური: რა გავლენას ახდენს კლიმატის ცვლილებები ნიადაგზე? რომელ კლიმატურ სარტყლებს იცნობთ? შინაარსობრივი: რომელ კლიმატურ სარტყლებშია საქართველო? რა ტიპის ნიადაგებია საქართველოში გავრცელებული? რა ტიპის ნიადაგებია კახეთში?დღევანდელი დღე იყო საინტერესო და ნაყოფიერი.
მანანა,გავეცანი შენს პროექტს.აღფრთოვენბული ვარ...წარმატებებს გისურვებ
ОтветитьУдалитьდავათვალიერე მანანა ელიზბარაშვილის პროექტი და ძალიან მომეწონა. ვუსურვებ წარმატებებს.
ОтветитьУдалитьდავათვალიერე მანანა შენი პროექტი. მომეწონა ფოტომასალა. სააზროვნო და თემატური კითხვები არაჩვეულებრივად აა ჩამოყალიბებული.
ОтветитьУдалитьმანანა დავათვალიერე თქვენი პორტფოლიო. ჩემი აზრით ყველა მოთხოვნებს ამომწურავად აკმაყოფილებს,რაც გარანტია მაღალი შეფასებისა. ყოჩაღ!
ОтветитьУдалить